Terlouw Accountancy & Advies hecht waarde aan tevreden relaties en wij werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien je ontevreden bent over ons, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we je nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Je opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met jou naar een passende oplossing.
Mocht een opdrachtgever en/of andere betrokkenen aanmerkingen hebben op het handelen van ons of op de dienstverlening van Terlouw Accountancy & Advies dan kan/kunnen deze zich wenden tot P. Terlouw AA door een mail te sturen naar patrick@terlouw-aa.nl onder vermelding
van onderstaande informatie:
a.de naam en het adres van de klager;
b.de naam van de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft;
c.de dagtekening;
d.een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht;
Wij gaan ervan uit dat meldingen te goeder trouw zijn en uiting geven aan oprechte, gegronde zorg. Alle meldingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld. Wij zullen je klacht of melding vertrouwelijk en zonder gevaar voor jou rechtspositie in behandeling nemen.